Topp 5 - Franchiserestauranger i USA

Topp 5 - Franchise matrestauranger i USA

Har provat rätt många restauranger under mina resor i USA. Tyvärr tycker jag det blir rätt många bottennapp så jag har mer hittat mina favorit bland de oerhört många franchisekedjor som finns i USA

1 Red Lobster - Serverar fisk och skaldjur och grymt bra sallader.
2 Olivegarden - Italiensk mat med en helt unik touch. Bra och rejäla sallader med mycket grönsaker.
3 Legal Seafood - Riktigt bra fisk och skaldjursrestaurang. 
4 Johnny Rockets - Deras veggoburgare är suverän. Vill minnas att det här är Anthony Robbins favvo också. 
5 Subway - För att undvika den kaloririka amerikanska frukosten har det blivit ett och annat besök här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0