Tre i familjen och en föreläsarkarriär.

Den här veckan är en utmaning. Jag har som bekant Power 30 som är i gång för fullt. Dessutom är Malin i Kina i åtta dagar och jag har fyra föreläsningar och vill vara en grym pappa. Detta är en spännande utmaning.
I söndags gick vi på restaurang med mamma och pappa.



Måndagen avlöpte fint med coachningar och föreläsning under dagen.

Idag fick jag hjälp av Johanna och Peter för att få till hela dagen. Jag hade en föreläsning för Telia Sonera och slutade inte förrän långt efter dagis slutat. Därför hängde Nomi och Neo med hem till dem medan de väntade på mig. Jag är så tacksam för det här. Min mor är nyopererad annars hade väl hon varit det naturliga valet. Nu löste det sig bra med både ungarna och föreläsningen. 



Här river vi av den gamla martial arts övningen: Pennan!

Hann också träffa en av de framgångsrika coacherna i Actionplant Coaching Network, Robert Palotas. Vi hade lossat tid för både lunch och brainstormingsamtal.



När jag väl satt i bilen på väg hem längtade jag turbomycket efter barnen. Väl framme hos Johanna och Peter och jag kramade Nomi och Neo då kändes dagen fulländad. Dessutom blev jag bjuden på mat. Vilken bonus att slippa ta tag i det när jag kom hem.



Nomi var på sitt mest intensiva humör idag och ville inte somna förrän 21:30. Ibland har man tur. Det är så skönt att umgås exklusivt med en unge. När man kan ha fullt fokus på en person. Idag fick jag och Nomi en hel timma lek tillsammans. Jätteskönt.


Kommentarer
Postat av: Malin

Längtar efter er!

2010-12-01 @ 01:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0