Allt flyter... nästan

Tror faktiskt att jag för första gången i mitt liv upplever flow. Menar inte att verka negativ på något sätt men samtliga erfarenheter jag har från mitt liv har inneburit en väldigt massa arbete för att få utdelning. På senare tid har detta ändrats och denna vecka fullständigt eskalerat. Inom loppet av sex dagar har jag fått 12 uppdrag och två talarförmedlingar som ringt och bett att få arbeta med mig. Den ena har dessutom redan levererat uppdrag.
Fick klart med att en oerhört viktig agent kommer och ser min föreläsning i Orlando nästa vecka. Även det kan bli hur bra som helst.

Har dock fått lägga en hel del tid på strul med USA resan. Det krävdes tydligen ett extra dokument som skall skickas in senast 72 timmar före avresa. Något som resebolaget i sina villkor helt glömt att informera om. Via Tarja på Resia fick vi dock in dokumentet idag vilket innebär 69 timmar före avresa. Det kan bli patrull med att stiga ombord på måndag och alltså får jag boka ännu en resa för att anlända på tisdag istället. Känns som onödiga 7000 kr extra. Dags att testa tesen "Det blir som man tänker" på allvar. Jag är nämligen helt bergfast besluten om att jag skall sitta med på måndagsplanet. Vill dock passa på att ge Tarja en stor eloge för att hon lagt ned så mycket tid och energi på att få färdigt allting på fredagkvällen.

Har ägnat kvällen med att fundera över vad det finns med bra med det inträffade. Har hittills kommit fram till ett par bra svar.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0