Fullt fokus på barnen.

Idag har jag varit själv med barnen. Malin behövde jobba hela dagen. Jag frågade Neo vad han ville göra och då kom han på att det vore kul att åka till djurparken eller Liseberg. Jag frågade vilken han ville helst och han svarade: Båda! Planen blev följaktligen att hinna med båda. När vi väl satt i bilen började han resonera lite kring det här och kom fram till att vi kanske kunde spara en park till ett annat tillfälle. (Jag försökte inte övertala honom.)

Därför blev det Liseberg idag.



Nomi fullkomligt älskade kaninresan.



Jag satt och funderade på hur trädgårdsmästarna lyckas ta sig ut till den här "ön" och hur de håller efter alla planteringar :)





För egen del tycker jag nog att höjdpunkten var en hummersoppa med pillgrimsmusslor på Lisebergs restaurang "Hamnkrogen". Visste inte om att man hade så bra mat inne på Liseberg. Tidigare har vi alltid hamnat på Burger King. Det lär bli fler besök. Mums.

Alla var väldigt nöjda med den här dagen. Vi hade jättekul tillsammans och Malin fick gjort massor. Ett perfekt sätt att skapa harmoni i alla familjemedlemmar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0