Känslosamt möte i Borås

Det här var kanske mitt livs Lev Nu föreläsning idag. Var säkert tjugo deltagare som efteråt kom fram och spontant gav mig en kärleksfull kram. Det var en oerhört skön känsla att vara med om. Några var rörda till tårar och andra var i ett lyckorus. Några stannade kvar i 45 (!) minuter efter att föreläsningen var slut och pratade om sina livs planer. Min känsla är att Lev Nu har gjort ett rejält lyft det här året.

Jag är så grymt tacksam för att Marianne och Fabian fanns med i teamet idag. Fabian gjorde en fantastisk insats med ljud och ljud och Marianne var en klippa med att serva med allt runt i kring.

Nu somnar jag med jordens största leende på läpparna. Vilket fantastiskt jobb jag har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0