Mys med ungarna

Hämtade barnen extra tidigt i torsdags. Malin skulle arbeta sent så vi gav oss ut på äventyr. Vi började vid sjön.



Det fanns gott om värme i solen och sjön låg spegelblank.



Visst är dom söta?



Vid sjön kom Neo på att en glas skulle sitta fint.



Ett rejält gungpass han vi med också sedan var det dags för mig att gå på föräldramöte.



Anna, E-A och Karin är verkligen jordens bästa dagisfröknar. Jag är så grymt imponerad över hur dom lyckas få till alla extra saker hela tiden. När vi pratar med andra föräldrar märker vi vilket häpnadsväckande engagemang de har får våra ungar och hur bortskämda vi har blivit. Jag är så tacksam.



Sedan skulle vi måla ett självporträtt. Barnen skulle sedan lista ut vem som var vem bland alla våra konstverk. Gjorde det enkelt för Neo med mitt lasersvärd och en Tie-fighter som flyger. Han kommer garanterat att fatta att det är jag. (Tur det med tanke på min outvecklade förmåga att teckna. hihi.)

Kommentarer
Postat av: Rosita Erixon Mullsjö = Moster

Hej Jesper! Du har varit med i Jönköpings-Posten i flera dagar nu. Visste inte att du var så berömd numera!

Förstår att du har fullt upp och önskar dig lycka till i din karriär.



Tyvärr kan jag inte gå på din föreläsning. Har ett viktigt styrelse möte då! Men det kommer väl fler tillfällen!? Har nog varit med om det mesta i livet och ser fram emot lugn och ro, även om jag har en hel del uppdrag kvar. Gillar utmaningar!



Du ska veta att ert bröllopsfoto står i min bokhylla och att jag följer ert liv på bloggen VARJE DAG! Det ska bli underbart att få träffa ungarna när det blir dags!



Tibro berättar hela tiden om vad som händer, så jag hänger med hela tiden ska ni veta. Underbart att ni har det så bra! Glöm bara inte bort varandra i karriären (säger hon som har varit med ett tag!)



Häftigt att se Morfar i barnsängen!'



Ni har underbara ungar. Önskar att få träffa dem snart! Älskar barn och har många omkring mig här!



Sköt om Er och Lycka till!



Kram Rosita Mullsjö

2010-10-14 @ 00:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0