Ovanlig föreläsning på Skytteholm



Jag slutar aldrig häpnas över alla vackra konferensoaser som jag får möjligheten att besöka. Efter hundratals föreläsningar händer det allt oftare att jag har varit på samma plats tidigare. Det känns lite som att komma hem :) Idag var det dock en anläggning som jag inte föreläst på tidigare. Skytteholm visade sig från sin allra vackraste höstskrud. Underbar anläggning.

Det här blev dessutom en väldigt ovanlig föreläsning. Jag hade en tydlig plan klar för hur jag skulle köra men märkte rätt snabbt att den här gruppen behövde något annat än det jag planerat. Det var bara att glida över till ett annat mode och det gjorde susen. Kunden var märkbart nöjd efteråt.

Nu är det bara ett uppdrag kvar imorgon på lördag förmiddag. Sedan blir det helgmys med familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0