En härlig dag med familjen

Vi var och röstad idag. Att rösta är så stort tycker jag. Att leva i ett land där alla har möjlighet att påverka är en lyx för många i världen. Det måste vi alltid komma ihåg.





Med Malins och min karriär och två barn som vi verkligen älskar och prioriterar så är det spännande planering som krävs att få en bra dag för alla. Idag tycker jag att vi har haft en helt magisk dag. Idag började vi dagen att åka minitåg. Neo tycker det är jätte kul att åka tåg. Nomi var däremot inte riktigt lika entusiastisk.



Jag behövde köpa nya skor så vi styrde kosan till sportaffären. Neo och Nomi var måttligt roade iofs men det här var kul. Tänk att de är så sugna på att träna redan. :)

Sedan blev det träning för mig men det tar jag i ett annat inlägg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0