This is ITT!



Sitter just nu vid Strand Hotel på Borgholm och väntar på att äta lunch och sedan köra en två timmars föreläsning för ITT, på engelska. Jag har repeterat ett par gånger på engelska så jag känner mig varm i kläderna. Ändå känner jag att mitt undermedvetna snabbar på andningen lite grann. Jag har lite fjärilar i magen helt klart. Den vackra utsikten och ett antal djupa andetag är det som får mig att bli laddad istället för nervös. Det känns bra i kroppen. Helt klart. Har en känsla att det här kan bli något alldeles extra. Just på grund av fjärilarna.

Inser att det är över tjugo år sedan jag var på Öland senast. Tur att jobbet tar en runt till en massa härliga ställen. Den intensiva veckan gör att det hade varit skönt att ligga över i natt. Eftersom Malin är i Tyskland blir det en lååång resa hem men både buss, flyg, tåg och bil för att komma hem. Anländer runt 24:00 i hemmet. Men det är det värt. Att få träffa ungarna en timma på morgonen är livskvalitet. Imorgon skall jag träffa Öhrlings PWC på förmiddagen och är hemma tidigt. Då skall vi leka och umgås så det står härliga till. Mitt liv flyter så fantastiskt bra nu. Jag tar mig från en massa olika aktiviteter som alla är vrålkul och utmanande. Jag växer och mår bra. Livet är helskönt. Inser att det faktiskt bara är fem år sedan jag satt och tänkte motsatsen. Då upplevde jag livet som kass i alla avseenden. Vilken vändning! Det har du gjort bra Jesper.



Som nerd på det här med broar och byggnader kändes det lite speciellt att ta bussen över Ölandsbron.

Kommentarer
Postat av: Marlene

Lycka till Jesper! Go for it!

2010-09-02 @ 13:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0