Utmaxning bitte!



Idag skall jag träna tre träningspass! Så enkelt är det! Det var kyligt på första passet. Strax över nollan. Desto piggare var jag när jag kom fram till kontoret. Skall köra gruppträning idag. Har inte bestämt mig för vad ännu.

Just idag har jag en sådär skön och stolt känsla över att jag verkligen har förändrat min livsstil vad gäller träning. Läste i bloggen när jag gjorde 101 dagars utmaningen. Det var mottigt att komma iväg ibland. Nu går det väldigt spontant.

Vad som har fungerat mindra bra är väl kosthållningen. Trots att det inte blivit som jag tänkt mig där har jag ändå gjort en hel del lärdomar och insikter. Det verkar också som om det här med att väga mat fungerar. Jag är på rätt väg med andra ord! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0