Att lära från den bästa. Lance Miller - Världsmästare i public speaking



Lance Miller är på celebert besök i Sveriga och jag har passat på att träffa honom i tre hela dagar. Individuellt, i grupp, i workshops och på seminiarie. Lance Miller är en häpnadsväckande föreläsare med en enorm passion inför uppgiften och ett bländande uttryck. Han levererar varje ord med en sådan träffsäkerhet att jag aldrig har sett maken till liknande. Vad det gäller teknik är han fullt i klass med Anthony Robbins och George Zalucki och Barack Obama, mina tre absolut största förebilder.

Våra enskilda möten har varit ovärderliga för min framtida karriär och jag har mer än tillräckligt att arbeta med för en bra tid framöver. Med de verktyg jag har fått idag ser jag att flera av de grejor som jag har presenterat och varit stolt över har en möjlighet att göra kvantsprång uppåt.

Jag är faktiskt lite omtumlad över de sju senaste dagarnas viktiga möten. Nu gäller det dock att ladda inför veckans fem föreläsningar.  Rock´n´roll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0