Bilder på Jesper



Jesper Caron föreläser för personal på Ticket Affärsresebyrå.



Bla. Bla. Bla... (Bla = En massa livsavgörande insikter.)



Jesper maxar ut på Tommy Byggares 40 års jubileum.



Det är inte varje dag man har Erik Blix med sig i teamet. :) Längst fram ser vi VDn In Action.



Det är när jag ser sådana här bilder som jag mer än någon annan gång vet att jag just nu har mitt livs i särklass bästa arbete. Efter den här föreläsingen kom en försäljningschef fram och sade att: Du är som Anthony Robbins fast mer intensiv. hehe. Ett strålande betyg med andra ord. :)

Kommentarer
Postat av: Framgångsbyrån STHLM

Vilken härlig koppling du fick från åhöraren! Tror jag skulle börja gråta om jag fick höra det :)

Inger

2011-04-05 @ 13:42:06
URL: http://Framgangsbyransthlm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0