Föreläsningar till tusen

Det har blivit många uppdrag på sistone. Glömde att fota dagens insats i Göteborg. Närmare två hundra personer på Scandic hotel i Bäckebol.

Däremot hade vi utvecklingsdag med Actionplant i helgen och då var jag på hugget.



Carl-Johan Forssén, en av de duktiga coacherna i Actionplant. Carl-Johan har nyligen släppt en barnbok som gjort mycket väsen av sig. Första gången jag träffade Carl-Johan var på en utbildning med Anthony Robbins.



Hans Wern också han en supergrym coach i Actionplant. Hans har en alldeles speciell plats i mitt liv. Han var nämligen en av de absolut första föreläsarna jag såg. Har fått mycket fina tips av honom genom åren. Kul att arbeta tillsammans.



Mikael Esselius är även han en uppskattad coach i Actionplant. Han är verkligen en kille som lever som han lär. Han studerar oerhört hårt och tar hästkliv framåt för varje månad som går. Skönt att ha honom med i teamet.



Robert palotas är en av de i teamet som jag känt kortast tid. Han har imponerat stort genom sitt gedigna kunnande och har når alltid häpnadsväckande resultat i sina coachningar. Jag bollar en hel del idéer med Robban. Uppskattar hans sköna person och stora välvilja.


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag blir lite avundfrisk när jag läser om coachteamet du har. Måste vara ruggigt inapirerande med sådana arbetskompisar. Kram från Petra

2011-04-18 @ 09:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0