GearUp50 - Dag 33-34 Äntligen!

Det har varit utmanande att vara på vägarna så mycket som jag har varit senaste tiden. Jag kan stolt konstatera att utmaningarna passerar med lätthet. Igår natt var ett tydligt exempel på hur annorlunda jag tänker. När vi packat ihop anläggningen var det McDonalds som gällde för teamet. Jag köpte en BigMac och en bägare vatten. Inte optimalt men oändligt mycket bättre än att addera Coca-Cola och pommesfrites. 

Just den typen av balans passar mig väldigt bra. 

Imorse kunde jag dessutom skörda frukten av GearUp.

Vågen visade äntligen under 100 kilo! Yes! Yes! Yes! Yes! 


Kommentarer
Postat av: Erika

Grattis! Kul att läsa dina inlägg. Det inspirerar mig i rätt riktning.

2011-04-11 @ 14:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0