GearUp50 Dag 35-38 En massa träning blir det



Cykelsäsongen är verkligen igång nu. För min del har det blivit ett par vändor till och från jobbet redan.



Dessutom körde jag PT med Jörgen. Här är en ny övning som Jesper har uppfunnit själv. Den gjorde stort intryck på Jörgen. Jag kanske skall börja göra instruktionsfilmer till personliga tränare :)



Passade på att bada lite bubbelpool efteråt. Borde vara standard på alla gym tycker jag. :)



Oförändrat på vågen förresten 99,8 kilo. Känns skönt att ha kontroll på vikten utan att känna att jag försakar något. Tidigare har det varit ett ständigt flackanda upp och ner. För er som inte har läst tidigare inlägg så är nyckeln Balans och att äta ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0