Gearup50 - Dag 39-45

Den senaste veckan har inneburit väldigt mycket träning. Körde PT med Jörgen som vanligt



Jag var helt slut efteråt.

Det har blivit ett par cykelpass till och från jobbet! Skönt med vårvädret. Det är verkligen himmelskt att cykla och känna hur våren sakta men säkert kommer.



I söndags körde jag och Malin ett ordentligt arbetspass i trädgården. Jag var fullständigt slut efteråt.



Det finns något som kallas för stenåldersträning nu. Det går istort sett ut på att bära stenar och lyfta stockar etc. Om du är sugen på den träningsformen är du välkommen hem till mig och bygga mur! Helt gratis!



Lyckades plåta månen när jag cyklade hem idag exempelvis...



Idag tränade jag också lite Zumba igen. Förra gången var jag grymt stel i fötterna efteråt. Idag kändes det dock fint passet igenom. Sköööööönt!



Kan konstatera att det blivit tre hela träningspass idag och åtta pass den senaste veckan. Bra jobbat Jesper!

Fyllde år i fredags och då var vi ute och käkade en hel del mat som man inte går ner i vikt på...



Trots en hel del kaloririk mat har jag lyckats tappa ett par hekton till. Just nu har jag tappat fem kilo på 46 dagar och det är en takt som är idealisk. Enligt alla experter som jag känner på området så är en extrem viktnedgång dömd att misslyckas. Man utarmar kroppen på helt fel sätt och att bryta detta mönster innebär oftast att man går upp i vikt med än vad man gick ner. Verkar dumt tycker jag. Det känns med andra ord som jag genom mitt GearUp projekt är på väg att äntligen lyckas med det här med kosthållning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0