Mitt livs uppdrag!



Tänk att det kan vara så upp och ner på en och samma dag. Om jag ställdes inför en utmaning med brandlarm och teknikstrul på Bäckängskolan så gick det här uppdraget helt som på räls.

Vid lunch igår hade jag förmånen att träffa ett härligt gäng från Manpower. Jag var föreläsare i slutet på en två dagars konferens som de hade. Det som möter mig var en grupp som verkligen var på hugget. Allting går enligt planen och mycket av mina nya poänger får enormt bra respons. När jag kollar igenom utvärderingarna börjar det se ut som om det här mycket väl kan vara mitt livs föreläsning. Det är idel toppbetyg. Dessutom har jag fått en hel del fin respons både på facebook och via mail efteråt. Sådant är alltid jättekul.

Jag var väldigt nyfiken på hur min story om Manpower skulle mottas. Den genererade hjärtliga skratt. Jag vill gärna tra att de på något sätt kände lite stolthet över att de en gång i tiden levererade uppdrag under en period i mitt liv då ingen annan gjorde det.

Jag åkte från uppdraget helt speedad. Jag är fullständigt fylld av den respons som Manpower gav mig.



Hooks Herrgård är verkligen en favoritanläggning att föreläsa på. Härlig miljö, mysiga lokaler och riktigt bra mat i restaurangen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0