X-Fit träning är bara så makalöst häpnadsväckande underbart.



Har väldigt många i min omgivning som har tipsat om X-fit. Idag var det dags. Insåg att jag hade en lucka innan dagens föreläsning och smet iväg. Det var Mia som höll i passet så jag hade grymt höga förväntningar. Hon är bara såååå bra. Det var dessutom hur jobbigt som helst. (läs BRA)

Delvis har jag väntat en tid med att prova på grund av kroppen. Började ju som bekant en rejäl uppryckning av min livsstil för ett år sedan och har känt att det kunde vara klokt att vänta med en hel del extremträning för fötternas skull. Idén har varit att tappa ett gäng kilo innan jag ger mig på den typen av träning för att minska belastningen.

Efter ett drygt år av träning kan jag konstatera att vågen visar minus 12 kilo och jag känner mig verkligen lättare. Får en hel del kul kommentarer kring detta vilket förstås är väldigt kul. Själv har jag svårt att relatera till det eftersom jag inte riktigt kan fatta att jag lät det gå så långt åt fel håll. :) Strunt samma. Nu har jag varit på rätt väg i över ett år och det är väl det viktiga. Ser fram emot att ser var jag är om ett år. :)



Så här ser jag i alla fall ut någonstans efter en halvtimma med pulsen uppe i 180. Sköööööönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0