YESper carON



Det är ju skönt att man har fått ett namn med två positiva ord inbyggt i sig. Kom precis att tänka på uppdraget jag gjorde i fredags. Ett skönt gäng med en helt unik attityd mot varandra. Dagen till ära hade jag en hel del oprövat material som jag uppfunnit för deras räkning. För ett par år sedan hade ett sådant uppdrag varit omöjligt. Jag vill alltid känna att jag kan leverera mesta möjliga och tidigare kunde jag inte göra det om jag inte repat hårt innan. Nu gick jag in och körde två timmar nytt material och det kändes riktigt bra. Det fina var också när jag gick igenom utvärderingarna att även gruppen tyckte likadant. Fick en hel del bra cred för ett par nya övningar jag uppfunnit. Då är livet kul.



Lite roligt när man är ute och föreläser numera är också att man återvänder till rätt många ställen. För fem år sedan förundrades jag över hur många konferensanläggningar som finns i Sverige. Numera är det rätt vanligt att jag är inbokad på en anläggning som jag redan varit på tidigare. Denna föreläsning ägde rum på Kihlsbergen konferens i Garphyttan. En fantastisk anläggning. Ligger i en underbar miljö och de har dessutom väldigt bra mat. Det är tredje gången jag är där faktiskt och föreläser :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0