Framsteg på gymmet



Har kört utan personlig tränare under hösten. Det har gjort att jag har varit lite orolig att jag skall börja slappa. Därför har jag kompenserat genom att träna betydligt fler pass än vanligt. När jag nu bestämt mig för att träna lite personlig träning igen så var det därför väldigt glädjande att se att min kondition hade blivit väldigt mycket bättre under hösten. Det bästa uppmätta resultatet någonsin faktiskt. Invägningen var väl sådär. Hade gått upp nästan 5 kilo i USA. Kommentarer är väl egentligen överflödiga. Jag ångrar ingenting i alla fall. Det var riktigt gott att äta alla läckerheter och lika roligt som det var gott skall det bli att maxa ut på gymmet så man är tillbaka på rätt vikt igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0