Julfest med kollegor



Det var många kära återseenden på årets julfest med kollegor. Bland annat Kay Pollack som givit mig massor av värdefulla tips genom åren. Nu fick jag verkligen chans att tacka honom ordentligt. Han är en stor förebild för mig.



Fick chans att prata en hel del med David Lega också. Numera blir det inte så mycket föreläsningar för honom. Han sitter som kommunalråd för KD i Göteborg.



Lärde känna ett par nya människor också. Mattias Ribbing gjorde stort intryck på mig. Han är svensk mästare i minne. (Ja man tävlar i sånt.) Han berättade om sådana sannslösa inlärningar så att man fullständigt tappade hakan. Jag är nu helt besluten att lära mig effektivare minnestekniker. Vilka möjligheter öppnar inte det?



Elene Uneståhl och Mikael Andersson. Mikael har jag träffat många gånger och förutom att han är en riktigt bra föreläsare så är han också en stor och generös människa privat.



Lasse Gustavsson, Zarah Öberg och Göran Adlen. Tre andra väletablerade föreläsare som jag uppskattar att ha i min närhet.



Oskar Kullander var inhyrd för att ta bilder och jag lånade den här bilden som han tog på mig.
Hans hemsida är http://www.oskarkullander.se/portfolio/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0