En träningsvecka i bilder.



Han med ett ordentligt konditionspass i onsdags.



PT med Jörgen i torsdags. Vi körde en situp-maskin bland annat. Han hypar lite och säger att den bästa han haft har gjort 103 stycken repetitioner. Jag tänkte att det måste jag slå! Visst gick det vägen. Det blev några fler repetitioner än 103. hehehe :)



De sista 20 var rätt jobbiga. Jag kände nämligen hur coolt det skulle vara att krossa den bästa insatsen med 100 %. 207 repetitioner är rätt bra jobbat tycker jag :)

Jag tror att jag har sagt det förrut men... Det är så himla skönt att jag har fått tillbaka min kropp. Det är verkligen himmelskt att kunna träna. Det är en livskvalitet i det som för mig fullständigt saknar motsvarighet. Det har blivit 6 träningspass de senaste sju dagarna. Jag är välsignad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0