Fotofeber!



I onsdags var det fotodags. Hade dagen till ära skaffat mig feber. (igen) Härligt! Det här med feber är något som jag verkligen måste lära mig att respektera (eller ännu hellre utplåna helt från mitt liv) Vi körde en timma effektiv plåtning och jag var helt slut efteråt. Lyckligtvis hade jag inga föreläsningar den dagen så jag behövde inte mer krut den dagen. Bilderna blev jättebra, rent tekniskt sett. Jag hade en grymt välmeriterad fotograf till mitt förfogande. Det som jag inte var helt nöjd med var mig själv. Efter fyra månader av sjukdomar till-och-från såg jag inte alls ut som jag ville. Det här är ett område som jag en gång för alla måste bemästra. Punkt slut. Har i alla fall satt upp ett nytt sjupunkts program som syftar till att skapa rätt förutsättningar. Återkommer i bloggen om det senare.

Det stora värdet med den här fotningen var kanske just det att det skapade den här självinsikten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0