Galakväll med Ticket



Efter en avkopplande X2000 resa anlände jag till Djurönäset, en gigantisk konferensanläggning utanför Stockholm. Fick frågan om jag vill komma upp och umgås med dem redan dagen innan. Det passade väldigt bra med tanke på den tidiga föreläsningen imorgon. Jag blir alltid väldigt glad när kunden frågar om man vill vara med så här. Det känns stort att bli insläppt i deras företag och dela en kväll. Detta var dessutom ett härligt gäng. Jag minglade med ett tjugotal personer och alla var gedigna och bra människor. Säger mycket om företaget och om ledningen.

De bjöd dessutom på en trerätters middag och gedigen underhållning. Sedan var jag med och shakade lite på dansgolvet på barntimmarna av kvällen. Detta är verkligen en härlig del av föreläsarjobbet. Väldigt trevlig "arbetstid". I säng runt 24:00 så det innebär att jag kan sova ut bra. Imorgon skall de få sig en rejäl duvning! :)

Go' Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0