Resa genom Sverige



Söndags körde jag morgonföreläsning för Ticket. Det gick snabbare än någonsin tror jag. Fick bra feedback och många positva kommentarer efteråt. Sådant är alltid ett gott tecken. Det här var en såpass kort föreläsning att det kändes fel att utvärdera. Det stör mig lite grann. Jag gillar att veta helt säkert... Nu fick jag dock en fin möjlighet att träna upp tron i att lita på den intutiva känslan från uppdraget.



Idag körde jag föreläsning för ett av Astra Zeneckas dotterbolag. En liten härlig grupp. Vi fick chans att arbeta med lite nya saker som jag skapat. Fungerade helt ok för att vara första gången. Efter föreläsningen tog jag mig ner till stranden och kände hur havet känns i vintermiljö. Stod där säkert en halvtimma trots att jag frös. Det var som om jag slukades upp av miljön. Naturen är så häftig på det sättet. Jag vet inte något som kan gripa tag i mig på det sättet.

Sedan blev det VAB (Vård av barn för er som inte har koll på föräldraslang) av Neo och Nomi.  En bra dag helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0