Årets första träningspass



Efter att ha legat sängliggande i två veckor och hoppat på kryckor i en vecka kändes det väldigt skönt att äntligen kunna träna igen. Det blev ett behagligt pass med min tränare Jörgen. Helt klart nöjd. Vågen visar just nu 99,5 kilo. En bra start att börja det nya året ifrån :)

I helgen åker jag och ett antal drivna människor till Stenungsbaden. Vi skall sätta mål i två hela dagar och verkligen lägga ut en fullständig karta för hela året inom livets alla områden som hälsa, familj, personlig utveckling, karriär och de magiska ögonblicken. Det är fullsatt så det finns ingen möjlighet att följa med. Vill du däremot läsa mer om seminariet och vara tidigt ute för att hänga på nästa år så läs gärna mer på http://www.jespercaron.se/trimap.pdf

Redan nu har jag ett antal idéer kring hur jag vill att mitt år skall se ut. Bland annat vill jag träna mer gruppträning. För er som följt bloggen så har jag under de senaste åtta månaderna blivit mer rörlig i min livsstil. En hel del träning blir det. Vad jag däremot sällan får till det är gruppträning som aerobic och dance, Yoga och zumba osv. Som gammal dansare så är det här avsevärt mer magisk form av träning än att ge sig ut på en cykeltur eller ett löppass. Målet är att på allvar få in den typen av träning med regelbundenhet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0