En sagolik helg.

Det känns som om hela familjen är nöjd med den här helgen. Neo var på barnkalas och fastnade bokstavligt talat i lianerna. Victors föräldrar hade varit smarta nog att lägga barnkalaset i en gymnastiksal så det fanns gott om plats och annorlunda leksaker att ta till. Förmodligen både roligare och billigare än de här nya leklanden med bollhav som poppar upp lite överallt.



Malin och jag hade sökt med ljus och lyckta i kalendern efter en helg som vi båda hade ledigt för att genomföra ett jätteprojekt. Vi har inte varit helt nöjda med andra våningens golv varför vi nu har rådit bot på det. vi blev inte riktigt klara men kom väldigt långt. Så här ser det ut just nu. Fint va?



Nomi fick också precis som hon ville. Igår var både Neo och Nomi hos mina föräldrar. När vi skulle hämta dom ville Nomi stanna kvar och det fick hon. Hon är inne i en sån här tvärtom ålder nu mot mig och Malin. På så sätt var det kul att kunna göra henne belåten.

Ahhh.... En sista grej. Jag har sett till att på allvar vila ut den här helgen. Vid de tillfällen som bjudits har jag kört mental träning med Lars-Eric Uneståhl. Sköööööönt!

Skall bli magiskt att komma tillbaka till jobbet. Det är många föreläsningar den närmsta tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0