Ett inlägg...

Vill bara med detta snabba inlägg meddela att jag lever. :) De sista veckorna har jag spenderat dag (och natt) bokstavligt talat i studion. Har pushat mig själv hårdare än någonsin tidgare och ställt mig själv inför en utmaning som jag tidigare bara har drömt om. Mycket mental konditionsträning ligger bakom det här. Sakta men säkert har jag arbetat mot slutet och nu återstår bara lite tekniska detaljer innan allting är färdigt.

Känslomässigt har det här arbetat varit väldigt spännande. Jag har på allvar förstått hur jag reagerar under enormt stor press. Det har pendlat mellan eufori och förtvivlan stundom. Någon sade en gång att man växer i smärta. Vet inte om det är en absolut sanning men för mig innebär de senaste veckorna en enorm utveckling och, ja, ibland har det gjort väldigt ont.

Saknar att ha rikligt med tid tillsammans med Malin och ungarna...
Saknar bloggandet...
Saknar att träna dagligen... Har bara blivit ett par pass i veckan på senaste tiden.
Saknar semester med familjen...
Längtar efter att se produkten färdig...

Mums vad härligt det här blir när det är färdigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0