Fötterna bra igen



Efter en vecka på kryckor kunde jag äntligen ge mig ut och cykla igen. Det var ett riktigt härligt väder. Ljummet och med en skön frisk, men inte för stark, vind som blåste och höll mig härligt sval. Hade bra hastighet dessutom. Tror att det beror lite på att jag väger mindre nu förtiden. Efter GearUp50 har jag fortsatt den positiva trenden med maten och det känns verkligen toppen.

När jag satt på cyklen kände jag i varje fiber i min kropp att: Det här är jag. Att träna är en del av min identitet. Det är väl därför det känns så mycket de gånger jag har haft problem med fötterna.

Vill inte förta mig nu men jag suktar verkligen efter att träna lite Zumba eller Body Attack. Såg förresten att mitt gym hade tagit bort Body Attack träningen på sommarschemat. Hur tänkte dom där egentligen? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0