Perfekt sommarväder...

... för att sitta inomhus och jobba. Kan konstatera att jag nu är färdig med mitt nya PU-program. Har dock ett projekt kvar för Dansforums räkning. Nu äntligen kan jag gå ner på lite behagligare arbetstempo. Har passat på att träna ett par gånger i veckan också. Skönt.



Jag har fått upp ett härligt tempo på cykeln. Det märks att ett års träning har gett resultat. Kan också konstatera att GearUp50 verkligen har blivit en succé. Har tappat ytterligare 7 kilo sedan jag avslutade GearUp. Det fina är dessutom att jag har en fungerande strategi.

Känner verkligen att jag tappat blogg-stinget nu när jag maxat ut i studion. Det finns utrymme för förbättring här helt klart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0