GearUp50 - Dag 1



Dag ett gick väldigt bra. Smet in och körde ett spinningpass under arbetsdagen. Skönt. Det var Lina som körde passet och hon har ett väldigt behagligt sätt att leda passen på. Vad gäller maten så gick det fint. Har anammat principen att äta oftare och mindre helt enligt min PTs råd. Det blev sex stycken matpass under dagen.

Frukost: Banan, Vindruvor, Äpple och Apelsiner
Mellanmål: Två ägg med kaviar
Lunch: Grönsakssallad med biff
Mellanmål: 1 dl pumpakärnor och solrosfrön
Middag: Makrillfilésmörgåsar och 1 dl mjölk
Kvällsmål: Quinoa

Hm. Få se nu. Jag har fått i mig hela kostcirklen. Jag har ätit ofta. Jag har aldrig varit hungrig under dagen. Jag har heller inte känt mig tung i magen av att ha ätit för mycket.

Glömde att säga att första dagens morgoninvägning så vägde jag 104 kilo. Det är på tok för mycket... jag vet.
Jag har inte dåligt samvete på något sätt. Jag har varit ordentligt sjuk länge och inte kunnat träna, inget konstigt med det. Hade jag dock, innan jag blev sjuk, lärt mig det som jag kommer att lära mig av GearUp50, så hade det garanterat sett annorlunda ut.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ditt matschema måste jag kopiera. Det låter gott!

2011-03-02 @ 22:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0