GearUp50 - Dag 12 Lördagsgodis

Eftersom det var lördag idag var det lördagsgodis för hela familjen. Jag valde att hänga på MEN i samma anda som jag nu lever mitt nya liv, Med måtta. Övriga dagen har varit bra mat i rätt mängder. Dock kunde jag nog fått in ett mellanmål till idag.

Idag hade jag rejäl träningsvärk i vaderna efter Jörgens hårda pass. Är det någon muskel som ställer till det att ha träningsvärk i så är det väl vadmusklerna. Allting blir svårt. Att jag dessutom hade hand om ungarna hela dagen när Malin arbetade gjorde utmaningen verkligen spännande. :)

Vi passade på att smita iväg till Leos Lekland. Där fick jag mig ännu ett träningspass. De där gångarna är verkligen smala... När Nomi vill gå i banorna för de större barnen så är det bara att hänga med. Vi var dessutom där i närmare två timmar så både ungarna och jag var helt slut efteråt. Bra träningspass med andra ord :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0