GearUp50 - Dag 16 PT med Jörgen



Idag körde jag ett grymt jobbigt pass med Jörgen. Det blev rätt mycket ben och core. Bra för mig. Vill också passa på att berätta om en mycket unik upptäkt som jag har gjort den senaste veckan. Sedan ett år tillbaka tränar jag 3-5 gånger i veckan. Det är är rätt bra i mina egna ögon. Vissa veckor blir det dock mer sällan. Det intressanta är att jag aldrig har schemalagt träningen! Min kalender är verkligen välplanerad. Allt står där... utom just träning. Träning blir på något sätt när jag har tid över. (Vilket jag alltså vanligtvis har ett antal gånger i veckan.)

Jag inser också att det är ohållbart att ha mål med träningen utan att säkerställa att jag kan uppnå desamma. Numera har jag följaktligen bokat in mina träningspass. Det känns verkligen kul. På så sätt har man alltid nästa träningspass att se fram emot. För mig är det här en avgörande a-ha upplevelse.

Jag har missat att väga mig ett par dagar men kan rapportera att vågen visar 101,5 kilo nu. Det går i maklig takt neråt. Precis så som det skall vara om man gör det på rätt sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0