GearUp50 - Dag 20-22



I tisdags smet jag iväg på lunchen och tränade Functional Moves. Har undvikit det här passet pga att man arbetar väldigt mycket med fötterna. Hade bestämt mig för att lägga av ifall jag kände av foten det minsta lilla. Nu gick passet väldigt bra. Känns som ett pas jag vill träna oftare. Mia som är instruktör är så himla bra. Hon har en bra balans mellan att pusha och peppa samt en härlig och varm personlighet. Tiden bara flyger iväg :)

I onsdags hade jag möten och coachningar hela dagen i Göteborg. En fantastisk möjlighet att välja rätt kost. Jag bestod alla frestelser och valde rätt. Helt utan ansträngning idag. Det känns som de nya vanorna börjar göra susen. Det enda som brast var att jag borde haft ett mellanmål till med mig.



Idag tränade jag PT med Jörgen. Känner mig väldigt stel även om stretchingen gör nytta. Då upplyste Jörgen mig om att det är rätt få killar som kommer över 90 grader i ham-string-stretchen. Det är ju förstås också en kontrastram...

Det blev ett härligt träningspass i alla fall och jag hade dessutom tid över att bada lite bubbelbad innan jag skulle vidare till kontoret. 

Vågen visar 101 kilo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0