GearUp50 - Dag 3 En utmaningens dag!



Tränade PT med Jörgen idag. Det blev ett stenhårt pass. Jag var något så oerhört laddad. Jörgen tog en titt på mina nya matvanor och var inne på att det kan vara för lite mat men att det inte nödvändogtvis måste krävas mer kolhydrater. Han tyckte att jag skulle fortsätta experimentera. Skall försöka addera lite mer mat varje mål iaf.

Dagens stora utmaning var en affärlunch tillsammans med en god vän. Jag var något så oerhört sugen på läsk... Lösningen blev en rejäl mental utskällning sedan kom jag på bättre tankar.

Schemat idag var:

Frukost: Banan, äpple och färskpressad apelsinjuice
Mellanmål: färsbiff
Lunch: wokade grönsaker med fläskkött och ris. Vatten att dricka!
Mellanmål: 2 ägg Kvällsmat: 1 färsbiff, 2 grova ostsmörgåsar, 1 glas Proviva
Under dagenhar jag druckit litervis med vatten Hela kostcirkeln representerad idag med!!!

Vågen visade minus 400 gram (102,7 kilo)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0