GearUp50 - Dag 6 Ett dilemma



Idag var det en heldag med familjen. Det blev en helt fantastisk dag med inramningen av en vår-vinter dag. Vilket härligt väder! Just det här med att vara med familjen skapade ett dilemma för mig. Med min nya idé kring att äta ofta och lite och dessutom umgås med familjen som äter precis som vanligt uppstod en krock. Eftersom det är jag som ligger bakom matlagandet såg jag att det skulle bli hela 9 mål mat att fixa till om jag skulle köra på båda vägarna samtidigt. Beslutade mig därför att köra på familjens matvanor. Skall ägna tid den här veckan åt att lura på hur jag skall få ihop det här.

Vågen visade i alla fall 102 kilo idag igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0