Härliga ögonblick från veckan



Det blev ett härligt möte med Toastmasters denna veckan (också) Ida Chaves höll sitt första tal i klubben och gjorde det med bravur.



När Malin har haft det stressigt värre med att få färdigt nya kollektionen till Craft har jag försökt genomföra föreläsningar och ta hand om hem och ungar. Det kräver verkligen energi. Därför var det rikigt härligt att ta med barnen till storsjön och titta på isen och leka lite.



Neo är dessutom en hejare på att ta bilder...



Ett riktigt härligt lunchmöte tillsammans med två duktiga Actionplant-coacher, Susanne Hamadeh och Annitta Nielsen. Jag känner mig verkligen så grymt tacksam över alla härliga människor som jag har vid min sida.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0