En perfekt dag på jobbet.

Idag var en mycket speciell dag för mig. Jag skulle köra en föreläsning för chefer på Ericsson som bokstavligt flugit in från hela världen för en två dagars konferens. Jag skulle köra finalföreläsningen för dem.



Fick en fin uppladdning med min tränare på morgonen och hade sedan gott om tid att ta mig till Stenungsbaden där konferensen ägde rum. Har använt den här förelsningen som ett arbetsmål för att förbättra min engelska. Vet inte hur många timmar jag repat för att bli ännu bättre. Idag kände jag mig riktigt laddad.



Att vi sedan var på en anläggning som jag verkligen älskar, Stenungsbadens Yacht Club, gjorde inte saken sämre. Vet inte hur många gånger jag har föreläst där och det känns alltid lika bra.

Hur gick det då? Jo det gick bra. Fick fina betyg från samtliga jag haft kontakt med inför det här uppdraget så det känns bra. Däremot tycker jag själv inte att jag nådde upp till normal nivå. De var lite sena med passet innan och jag fick informationen att de skulle ha en halvtimma rast. Skönt tänkte jag för då kunde jag ställa i ordning min utrustning, ställa in micken och känna in lokalen ordentligt. Då helt plötsligt när jag var halvfärdig ropas alla in för att starta föreläsningen och då har jag inte fått allt på plats. Jag blir lite störd av det. Men, vad gör det om alla är nöjda. Kunden har som bekant alltid rätt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0