Lovord från Annika Dopping



Gjorde en härlig föreläsning i Stockholm tidigare i veckan. Det var ett sånt där skönt möte med massor av spontana infall och många kul reaktioner från publiken.



Har fått massor av sköna mail och uppmuntrande ord efter detta möte. Eller som Annika Dopping, som var konfrensie sade: Det här blev ju verkligen succé, hoppas att våra vägar korsas igen.

Det instämmer jag verkligen i. Innan föreläsningen pratade vi en stund om allt mellan himmel och jord och jag blev så oerhört imponerad över hennes härligt varma person och stora kunskap på området. She rocks!

Att föreläsningen sedan var på ett av de coolaste hotellen i Sverige gör inte saken sämre.



Vilken härlig interiör. Påminner om ett glamoröst hotell i Las Vegas fast med svensk måttfullhet :)

Det var med en härlig känsla i kroppen som jag satte mig på tåget på väg hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0