Några dagar smartare...

Mitt liv just nu är verkligen helt magiskt. Det är som en ändlös resa där det ena magiska avlöser det andra. Denna vacka har jag gjort i stort sett allt som jag brinner för.



Det har blivt ett par riktigt härliga träningspass.



Har haft några riktigt underbara föreläsninar den här veckan. Här kör jag ett pass på Hjälmareds Konferens för hälsocoacher och nyföretagare. Det blev ett skönt och innerligt möte.



Kan konstatera att jag haft mitt livs vecka på kontoret också. Aldrig har jag fått så många förfrågningar på föreläsningar på en och samma vecka. När jag gick från kontoret den här dagen var jag riktigt känslomässigt rörd. Jag är så grymt tacksam att jag får möjligheten att vara ute och föreläsa att sedan ta bilen raka vägen till att hämta två underbara ungar som också dem gör livet helt magiskt, ja, då blir det stort för mig.



Idag var hela familjen på Liseberg och då fick jag möjlighet att prova deras nya Atmosfear. En skön upplevelse att falla fritt i tre sekunder. Världsklass helt enkelt.



Skönt med lite ledigt. Malin och jag har haft en riktigt fullmatad vecka så idag har vi verkligen haft möjlighet att rå om varandra ordentligt. She´s the one. :)



Nomi är rätt speedad när hon åker karusell...



Att jag dessutom samlat in lite pengar till arbetet mot den globala uppvärmningen känns också väldigt tillfredsställande. Kort sagt en perfekt vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0