Installerad



Rejält installerad på hotellet nu. Visste inte om det när jag bokade men hotellt jag valt har ett av Orlandos största gym och en rejäl simstadion. Kör en Dodge när jag är här. Tycker att den ser rätt cool ut.

Repeterar som bäst för måndagens föreläsning. Det blir en enklare version av Lev Nu, (Som i USA har det passande namnet Live Now!) utan teknik team och full ljud och ljusanläggning. Har kört Lev Nu en gång i Jönköping med dessa förutsättningar och det funkar fint.

Denna föreläsning kom till som ett intiativ av Joy och Mike som var på min föreläsning förra gången jag var här. Nu har dom bjudit in lite vänner och kollegor för att jag skall köra en exklusiv dragning för dom.

Känner mig lite ringrostig på delar av materialet så det får bli en låååååång repetition idag. Idag har jag också möjlighet att erbjuda min ljudbok Your Life 2.0 till de som kommer. Det har alltid varit lite antiklimax tidigare när jag kört i USA och folk har frågat om jag inte har någon produkt på engelska...

Nu har jag det! :)



Det känns lite pirrigt i magen. Skööönt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0