Maxat schema!



I förrgår var jag i Falun och körde två föreläsningar. Det var första gången jag var i Falun och det blev riktigt maxat. Fick ett par väldigt angenäma följduppdrag. :)



Igår körde jag en kortare föreläsning på hemmaplan för medlemmarna i Borås Toastmasters Club. Jag hade en ny story som jag ville testköra och då passar det forumet alldeles utmärkt. Det var ett svårt framträdande att genomföra. Jag blev väldigt känslomässigt berörd och tagen under själva framförandet. Fick väldigt fin respons från publiken. Tror att jag har något helt nytt där att mata in i Lev Nu föreläsningen.



Idag träffade genomförde jag en mycket spännande föreläsning i Göteborg. När jag och Kajsa gick igenom uppdraget så ville hon få med en hel lista på saker och sedan visade det sig att vi hade två timmar på oss... Jag tänkte att; jag är ju möjlighetskille så det borde ju gå att få in det som brukar ta mig 2-3 dagar att berätta på 2 timmar :) Det föll väl ut i alla fall coh kunden var nöjd.

Imorgon väntar en föreläsning för Nordea i Göteborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0