Rock´n´roll Malmö!



Tog den här bilden när publiken anlände i Malmö. Det blev till sist i stort sett fullsatt. Runt 400 personer. På ren instinkt körde jag ett par saker som jag aldrig tidigare gjort. Det föll väl ut. Vet inte varför men jag får alltid särskilt fin respons i Malmö. Jag älskar den staden och folket som bor där. Bodde själv där ett par år när jag arbetade som musikalartist. Spelade 42 street där och gjorde dessutom film tillsammans med Lars von Trier i Köpenhamn. Det är lite som att komma hem när jag föreläser i Malmö.

Innan mig körde Torkild Sköld en riktigt lyckad föreläsning. Bodde dessutom hos honom över natten. Tack för det Torkild! Det jag gillar med Torkild är att han har förmågan att vara rolig men ändå seriös och gå på djupet på samma gång. Det är då den där sköna dynamiken uppstår i en föreläsning. Sånt gillar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0