Utmaxning på gymmet



Blev rätt glad när jag för en vecka sedan checkade in på Hotellet och fick reda på att man hade ett av Orlandos största gym. Igår konstaterade jag att jag inte tränat på hela veckan. Det är inte det att jag inte har tänkt på det utan mer att jag skjutit på det. Jag gör det imorgon... Som bekant inte vägen till framgång.

Igår körde jag däremot ett ordentligt pass. Jag tog ut mig fullständigt. Riktigt skönt. Har lovat mig själv att inte gå miste om den sköna känslan någon av mina återstående dagar här i Orlando.

Vet inte om det beror på gymbesöket men jag var fruktansvärt på G när jag körde mina två affärsmöten. Med tanke på att man firade Black-Friday här igår var det en bedrift i sig att boka upp två möten denna fredag. Mötena gick bra och som allt ser ut nu så blir det två heldagsutbildningar i april nästa år. Heja mig!



Som belöning smet jag över till Universal Studios ett par timmar innan jag satte mig och skrev lite på boken.

Kommentarer
Postat av: Malin

Den rollercoastern känner jag igen. Saknar dig!

2011-11-26 @ 19:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0