De första stegen

Efter att jag i en enorm träningshunger körde lite för hårt har jag tagit det lugnt ett tag. Det var i vanlig ordning foten som blev inflammerad igen. Det fina var att den akuta smärtan gick över på fyra dagar. Däremot så har jag inte riktigt vågat köra någon vidare träning eftersom jag har velat undvika att inflammationen skulle återkomma. I veckan som var blev det däremot tre pass. Skönt att vara igång igen. Det blev dessutom bara mina favvopass.



Zumba med Anna är alltid bara så skönt. Hon ger så mycket av sig själv. Det är lätt att inspireras till att ge sig hän passet.



Body Attack med Mia är också bara sååååå skönt. Body Attack sägs vara det jobbigaste man kan träna på ett gym och jag är benägen att hålla med. Att ge allt i 60 minuter är en utmaning som kräver en gedigen kondition. Jag är inte där ännu men jag känner att jag går åt rätt håll för varje pass. :)



Körde också lite StepStyrka med Cissi. Hade aldrig tränat för henne tidigare. Det visade sig dock vara ett väldigt bra pass så det kommer garanterat att bli fler gånger. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0