Det är kul att vara efterfrågad



Har rivit av två föreläsningar i Falköping den senaste veckan. Kan också konstatera att mina sista åtta föreläsningar har genererat ett slutbetyg som är långt högre än tidigare. Det känns som om jag har hittat en ny växel. Jag har legat på ett toppbetyg från 80-95% av deltagarna. Det är extremt högt. Jättekul. Kan dock inte riktigt förklara vad som jag gör annorlunda. En sak har jag dock märkt och det att jag inte hinner med allt som jag planerat att säga. Så något nytt har jag fyllt på med verkar det som. :)



Vi en kompis, David Hammar, fick jag också möjlighet att...



... träffa Randy Gage. För er som inte vet vem han är så är han en extremt efterfrågad föreläsare. Hans ämnen är relationsmarknadsföring och hur man bygger finansiellt oberoende. På min lista över idoler som jag vill träffa och se föreläsningar med så är han en på listan. Idag blev det alltså verklighet. Tack David (och Örjan Saele.) för det.

Nu blir det en intensiv vecka med föreläsningsuppdrag i Helsingborg, Göteborg, Borås, Umeå, Öland och Malmö för att sedan anlände hem till familjen. Jag vet att jag tjatar om det titt som tätt men jag är grymt tacksam över möjligheten jag får att vara ute och föreläsa. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0