Your Life 2.0



Kan stolt konstatera att min första ljudbok på engelska är här. Försäljningen har dessutom gått övertygande första veckorna. Har fått massiv feedback från lyssnare i ett flertal länder. Mest glad har jag blivit över ett mail från en kille i UK. Han driver nämligen ett eventbolag och vill att jag kommer över och kör en föreläsning i London i vår. Sån feedback gillar jag :)

Jag har dessutom varit lite orolig för mottagandet i just UK eftersom de är lite petiga med uttal och grammatik. Denna oron har dock lagt sig något pga de mailen som inkommit. Känns skönt att ha med sig den här ljudboken när jag åker över till USA senare i höst.

Kommentarer
Postat av: christiane petit

Hej!
var kan jag köpa ljudboken?

2014-05-08 @ 08:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0