Jesper Caron On Tour 2011

Det har varit mycket långväga uppdrag på sistone. Körde en riktigt härlig föreläsning i Gävle



åkte vidare till Stockholm för att köra en dragning på ett ledarkonvent för Friskis o Svettis. Det börjar bli en vana att träffa Friskis-instruktörerna. Det är alltid lika roligt att köra för de är så på hugget så att jag jublar högt redan innan vi börjat.



På samma konvent var också en kompis till mig, Pasi Salonen. Som nybliven Europamästare i Triatlon hade han en hel del att säga. Jag är så himla imponerad över hans genuina sätt och mycket ödmjuka inställning. Han är en av de som inspirerat mig till att verkligen transformera min kropp. Minus 14 kilo på ett år. Heja honom! (Heja mig!)



sedan träffade jag ett annat gott gäng på Kunskapsdagarna i Uppsala.



Om ni frågar mig så är det här en av mitt livs bästa föreläsningar. Jag hade en nivå av precision som jag inte lyckats med tidigare. Alla poänger satt som de skulle och jag fick hela 7 förfrågningar på nya uppdrag efteråt. Då vet jag att jag har gjort en bra insats. Ååååååå!



Igår hade jag ännu en riktigt härlig föreläsning. Precisionen satt där igen. Har jag tagit ännu ett pinnhål uppåt eller är det bara tillfälligheter. Vet inte men jag känner mig verkligen säkrare än någonsin tidigare och jag vågar mig på spontana infall långt utanför det normala och dessutom slår det in! Oavsett vilket så är jag bara så glad över det som händer just nu. Totalt har jag samlat in 9000 till Actionplant Foundation senaste veckan. Det blir många träd för dom pengarna!

Idag mellanlandade jag hemma en sväng. Hämtade ungarna särskilt tidigt för att verkligen få chans att leka järnet med dom. Det var verkligen välbehövligt för alla. Dessutom fick Malin chans att jobba över ordentligt också. Den senaste veckan har varit mycket på mina villkor och nu gäller det att ge tillbaks. Hon håller på med en helt ny kollektion och behöver tiden för arbete lika mycket som jag. Det blir lite livspusslande men... Jag älskar att lägga pussel. Alltid lika kul när det är färdigt.



Jag och Nomi byggde en stol i Lego idag. Fin va?

Nästa hållplats blir Göteborg imorgon och därefter Falköping på Lördag. Jag känner bara sådan harmoni, stolthet, tacksamhet och gränslös lycka för att få förmånen att arbeta med det jag gör. 

Det kittlar lite extra idag också för jag har fått två förfrågningar på föreläsningar utomlands. En i England och en i USA. En fågel kvittrade dessutom att Your Life 2.0 börjar säljas internationellt på måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0