Yoga... Äntligen

Har känt mig väldigt stark i kroppen på sistone. Har därför de senaste veckorna börjat fantisera om att träna yoga. Vet att jag fått problem tidigare när jag tränat Yoga. I fredags vågade jag dock ta steget. Det gick fint faktiskt. Det gick till och med så bra att jag körde Zumba traditionsenligt på kvällen :)



Därefter bar det iväg för att gå på VIP invigning av PT-huset i Borås. Ett gym för de som tränar Personlig Träning helt enkelt. Det är tre kompisar till mig som dragit igång det här gymmet; Anneth Lindström, Jörgen Magnusson och Pasi Salonen. De är så grymt kompetenta tillsammans så min känsla är att det här kan bli hur bra som helst.



Ett av rummen är minst sagt helt unikt. Man har lyckats skapa något slags utomhus känsla med diverse stockar och stenar. Det här med funktionell träning har ju blivit mode nu och här har man drivit konceptet ett steg längre. Skall bli kul att testa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0