Ett kul samtal med rockstjärnan Tove Styrke



Nej, men bra nära. Det här är en tjej som stod i montern på Konferensmässan. Väldigt trevlig var hon dessutom. Jag frågade henne om hon hört att hon är lik Tove. Och det hade hon mååånga gånger. Jag kan relatera till det eftersom jag genom åren ofta fått höra att jag är lik Christoffer Reeves (Han som spelade Superman ni vet.) Vi snackade lite om det där med att förknippas med någon annan. Det är kul ibland men inte när det blir för ofta. Det är väl som med allting. Om mam väljer att bjuda på det och väljer att se det positivt så kan man ha mycket kul med att vara lik någon annan.

Roligaste minnet jag har med att vara lik superman är när jag var på Universal Studios en gång. Då hade de en lookie-like patrull som gick omkring för att hitta vilka gäster som var lik någon stjärna. Jag kvalificerade mig som tillräckligt lik. Hade dock inte tid att vara kvar under själva tävlingen så exakt hur långt jag kommit i den där tävlingen vet i fasen. Ett kul minne är det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0